Sol ute, sol inne...

...sol i hjärta, sol i sinne! Så känner jag nu! Det är 20 grader varmt ute och jag sitter inne med Elli... Det är lite bökigt att få saker gjorda med denna lilla tös på höften eller runt benen i gåstolen! Har iaf bakat två plåtar muffins varav den ena förpassades ner i sophinken eftersom jag hade glömt att vrida från "snabbvärmen" på ugnhel *etet... 22 muffinsar blev svarta som natten och luktade bränt på tre minuter...

Har varit och fått en massa kläder av Ulrika i storlek 74-80 till Elli. Den bästa grejen var dock en sån mössa som jag hade när jag var liten, ska lägga ut kort på henne i den så fort jag fått bredbandet! Hon blev så otroligt fin i den mössan!

Imorgon är det Mary Kay träff. Det hade jag nästan glömt...

Kommentarer
Postat av: Elin R

Hello fröken mamsen! Det var ett tag sen. Härligt att läsa att du trivs så bra i nya huset. Och att du dricker vin! (som du sa du måste börja med i ditt nya vindrickarhus):) Vi måste ses nåt framöver! Men f*n det är ju fullt upp från morgon till kväll nu igen. Hoppas det lugnar sig snart...

Kram

2009-05-26 @ 22:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0