Sköna maj välkommen...

Gårdagen förflöt ok, var lite sen (som vanligt) med middagen men tillslut fick vi sätta oss och avnjuta nygrillad kyckling och fläskytterfilé med en massa gott till!
Var ner en stund till brasan och surrade med diverse folk. De nya husägarna var också på plats så vi fick chansen att surra lite. De hade världens finaste och faktiskt den största schäfer jag någonsin sett!! Vovven var gigantisk! Om man jämför systers gamla älskling Molly mot denna så var Molly mini...
Hemma var vi 22:40, barnen åkte i säng och vi halvsov i soffan. Vi hade  tio års jubileum igår och det gick ju bra, får se om vi klarar tio till! :-D

Idag är det kanonväder och premiär i Hogdal på bilbingon. Försöker få Thommy att inse att jag ska dit... *hoppas*
Håller på att beskära rosenbuskar men det är lättare sagt än gjort, det är 46 (!!!) stycken... Ska rensa bort 26 av dem om vi får lite assistans med det. Nu måste jag ila iväg på affärn!

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Jag har oxå sett dom nya rätansborna!

2009-05-01 @ 17:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0