Provet...

Matteprovet kändes ok, vet inte än om jag är godkänd men jag håller tummarna...

Hugo har fortsatt sin framfart. I eftermiddags hällde han ut en dunk med bensin (som skulle ha varit i garaget...) och nu ikväll så såg vi att han hade snott min Vanishburk och hällt ut på golvet nere på Måns rum. *suck* Hur kommer han på allt och varför???? Ingen som vet?

Var iväg på bingo med Terese och Måns. Måns vann 300:- och jag blev attackerad av mygg, det var säkert tusentals! :-D

Nu väntar sängen så jag orkar ut i finvädret som de har lovat, kanske blir det frukost i solskenet?

Kommentarer
Postat av: Erika

Jääävla mygg! Kul att Måns vann förresten.

2009-05-30 @ 11:57:59
Postat av: Becca

Fattar inte att Måns kan ha sån tur! :O

2009-05-30 @ 15:10:11
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0