Pluppan är sjuk...

Lillpluppan är sjuk... Hon fick vaccinationen igår och sen har hon haft feber hela natten plus att näsan rinner konstant. Hon har varit förskonad tidigare så hon är bra nog kinkig! Just nu ligger hon i vagnen som står i hallen och sover. Hoppas att hon får sova en stund...

Jag har dammsugat och plockat lite idag. Eldar just nu eftersom det kändes lite svalt här inne. Vi stänger av luftvärmepumpen dagtid, finns ingen anledning till att den ska stå och dra en massa ström när jag är hemma och kan elda lite!

Hade tänkt baka bullar idag men jag får se hur det blir med den saken eftersom Elli inte accepterar att sitta i stolen utan det är famnläge som gäller idag...

Anticimex har varit här och besiktigat kåken inför försäkringen och allt såg bra ut. Skönt!

Nu ska jag dricka kaffe innan pluppan vaknar! Klockan två ska jag på dagis för konsert, det är förskolans dag idag!

Kommentarer
Postat av: Erika

Elle är aldrig omöjlig vad gäller att hjälpa till med en ny header, och inget vill hon ha för´t heller. (Eventuellt lite kaffe) Skriv bara när det passar dig. Det tar en stund.

2009-05-14 @ 19:57:17
Postat av: Becca

Det är så roligt med fotboll ju :D

2009-05-14 @ 21:04:10
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0