Morgonbesök!

Vi har redan hunnit ha besök! Ottilia kom och hälsade på strax före nio me sen skulle hon hem och få sig lite frulle. Innan hon gick så sa hon att hon skulle komma tillbaka sen, vi får se när hon dyker upp igen! Hon var så söt i sin rosa mössa och rosa handväska! :-D

Måste dansa lite med snabeldraken idag och "fli unná" lite i köket. Tvätten ligger så snällt i källaren och väntar också, den hörs knappt! ;-D

Nej nu ska jag sätta lite fart här hemma annars degar jag nog ihop här i soffan! Erika o Elle, ni är välkomna om ni har vägarna förbi! Iof är alla välkomna om ni har vägarna förbi! :-D

Kommentarer
Postat av: Jane

jaa du det e mycke me allt nu...

Har mest problem med hennes sovrutiner känner jag...

Suck!

Som det e just nu e hon ju vaken om kvällarna mellan ca 21-01 eller 02... Drygt! Det e ju då man e som tröttast själv och behöver sova...

Det blir ju fel om man skulle försöka hålla henne vaken på dagen också när hon vill sova, då blir hon övertrött och skitsur och får svårt att somna sen ist... suuuuck :P

det va ingen dans på rosor detta heller :)

2009-05-11 @ 11:56:42
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag vill komma och hälsa på!!! kan vi inte boka in en helg då jag och barnen kan ta en buss upp till er?? Vore hur kul som helst! Om du vill alltså...och orkar efter allt stök med flytten =) Pöss!

2009-05-11 @ 18:26:56
URL: http://lollinona.blogg.se/
Postat av: janne

Ha det så bra sara och sköt om dina händer... tänker på dig...Kram janne

2009-05-12 @ 06:35:28
Postat av: Becca

Men skäms Sara. Nu måste du ju snart öppna boken så du klarar det :P Det är ju inte så länge kvar ju ;P

2009-05-12 @ 08:15:31
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0