Kalas hela dagen!

Imorse började vi dagen med att städa det sista inför dagens sammankomst. Kag var hemma 02 inatt och fick sammanlagt ca tre timmars sömn så jag var ju lagomt pigg...
Ulrika dök upp och vi dukade och fixade iordning. 11:00 började det i kyrkan och 13:30 var vi på väg hem igen, jag tog faktiskt nattvarden idag och det är måååånga år sen sist måste jag erkänna... Konfirmanderna var kanonduktiga och det var så fint ordnat med bra texter och fina sånger!
Vi hade otroligt tur med vädret så vi kunde sitta ute och äta, vi var 18 personer och det var inga större bekymmer! Solen sken emellan molen men några regnstänk en sväng fick vi stå ut med! Svärmor hade färdig gratäng, sallad, sås, stek, hallon, saft och glass med sig! Ullet hade gjort tjälaknul och jag tillförde broccoli, fiberlimpa och tillhandahöll kök och sittplatser!  Hela dagen känns som att den var lyckad!

Nu ikväll har vi varit till Böle med moppen och Jon har börjat testa sig fram, det är inte helt enkelt. Becca - jag ska betala in till dig snarast!

Ni ska bara veta hur otroligt bra jag trivs här!!!! Jag mår så otroligt bra och det känns så skönt att ha plats i skåp plus att man kan röra sig utan att det blir trångt!
GI:andet går bra. Jag har tappat 1,5 kilo sen tisdag. dag höll jag mig både från potatisgratäng och glass så nu unnar jag mig ett halvt glas rött till min avokado...

Pubkvällen igår blev lyckad när det väl kom folk...

Nu ska jag betala in min telefonräkning som hade försvunnit i flytten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0