Doktorn...

Nu har jag varit hos doktorn för ett utlåtande av mina domnande/värkande och känsellösa händer. Fick träffa en så trevlig läkare (Inga) som konstaterade att det är karpaltunnelsyndrom. Hon tog även en massa prover för att utesluta reumatiskt, sköldkörtelbesvär, koll av blodsocker och njurarna. Känns skönt att bli tagen på allvar. Skulle inhandla stödskenor att ha nattetid (162 kr/st!!!) plus att jag skulle försöka gå ner i vikt och se om besvären lindrades.

Nu ska jag ta och städa ihop lite innan Ullet kommer med barnen. De fick vara hos sin snälla faster medan jag for till Svensta. Fastern har förresten skadat sin stortå, den är alldeles lila... Hon skulle ner och handla sen så jag slapp åka till Böle och hämta dem.

Nu är det städdax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0