Ooops!

Har glömt bort att blogga! Det hör inte till vanligheterna, jag är hemskt ledsen!

Våran älskade Christine är hemma i Rätan och hon kikar ner lite titt som tätt, det är alltid lika trevligt när hon kommer förbi! Barnen älskar Christine, även om Elli grinede en sväng... Elli är ju Christines gudbarn och hon tar sitt "gudmorskap" på fullaste allvar och förser Elli med "Rock Star Baby" flaskor och en napp! :-D

Idag är det loppis på Norsgår´n och Christine åker hem. Ska ner och öppna lokalen 9:30. Jag skulle ha loppisbord men jag har inte fått ihop så mycket saker... Jag hade en period i höstas när jag kastade ALLT! Hade tänkt ha barnkläder på bordet men jag har inte riktigt tagit mig i kragen och plockat ihop så mycket så jag struntar helt enkelt i det eftersom det är jag som har hand om bordbokningarna! 

Snart flyttar vi. Var bort till huset igår och snart har de flyttat ut! Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0