Mycket att stå i...

Idag ska jag börja packa på allvar som det känns... Eftersom flyttlasset kan gå inom en snar framtid så måste jag nog sätta lite fart. Läntar som bara den, bara det att kunna röra sig i köket utan att krocka med sig själv!!! 
Jag måste ringa Telia och kolla upp en del, vad det var har jag glömt så jag måste först ringa sambon...

Måns har skola idag, Kulturskola. Han går fram till lunch 10:30. Jag blev panikslagen när jag insåg att han gått utan sin slalomutrustning men insåg efter en stund att det var ju imorgon. *phu* Han har beställt fika och då måste det vara kakor med som han kan bjuda på... Han e´rolig men framförallt snäll!

Nu ska jag drick te och titta på "Familjen Annorlunda" på tv4.se/replay, diggar tiobarnsfamiljen!

Adios!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0