Inte köpa säng, säng, säng

Igår så skulle jag ju hämta en säng i Krokom... Innan jag åkte så skulle jag in på ICA och ta ut pengar och där mötte jag min tredje svägerska Lisa. Vi surrade lite och så frågade hon vad jag skulle göra och jag sa att jag skulle köpa en loftsäng i Krokom. Jaha säger hon, en i aluminiun? Ja svarar jag och då säger hon: Jag har en sån som du får ta alldeles gratis! Efter mycket funderande fram och tillbaka så tog jag Lisas säng men for ändå till stan eftersom jag hade en hel kasse med bebiskläder som är syrrans! Hon har en kompis som ska ha bebbe och de skulle kolla igenom lite och se om det fanns något som kanske kommmer komma till användning.

Idag händer ingenting tror jag... Kidzen är allmänt kidziga. Jo just det! Christine kommer hem till Rätan idag!! Det gillar vi!

Nu ska det fortsättas att ätas frukost!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tack så mycket =). Klart du måste ladda hem det igen, det är ju så ruskigt roligt nu när jag har börjat lära mig hur man gör med allting =)

2009-03-13 @ 10:42:31
URL: http://elliiicious.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Såg inte ut som min förra kommentar publicerades så jag försöker igen.. Tack så mycket =). Klart du måste ladda hem det igen, det är ju så ruskigt kul nu när jag har börjat lära mig hur man gör med alltind =)

2009-03-13 @ 10:45:48
URL: http://elliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0