....

Pubkvällen igår gick bra och jag hade trevligt! Inte så mycket folk som vi hade hoppats på men vi får vara nöjda!

Innan jag for så pumpade jag ur (90 ml) mat åt Elli plus att jag hade 40 ml i frysen. Thommy skulle ringa när hon ville ha mer mat och jag räknade med att åka hem runt 22 tiden (for ner strax efter 18 och hade ammat 16:30) så när klockan började närma sig 22:30 började jag bli nervös. Klockan 23 ringer Thommy och meddelar att fröken minsann sover, hon hade fått mat 20:30 och då insåg jag att jag kanske inte skulle behöva åka hem innan kalaset var slut 01. Mycket riktigt så sov fröken och det gick inte så bra att väcka henne så jag la mig för att sova. 03:40 behagade damen att vakna för mat och jag kan säga att jag hade ganska ont...


Idag snöar och blåser det ute. Trist!

Nu är det klart vilket datum vi får tillgång till huset och det är 1 april, Janne ska flyttstäda den 3-4-5 april där så sen flyttar vi in! Ska bli så skönt!

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Jätte kul var det iaf.

Synd som sagt att inte fler ansluter när det händer saker i Rätan men vi som var där var väl iaf nöjda!

Snart kommer Anette!

2009-03-08 @ 12:58:19
Postat av: Anonym

Vad härligt att få flytta! Jo Håkan tyckte ju att han var jättekul som lurade mig till att städa. Jag tyckte det var mindre kul, ganska mycket mindre kul. Ser faktiskt ingen humor alls i det! Jo men lillIda är på bättringsvägen..och jag hoppas kunna bada till veckan med mina skador, annars får jag väl ta med en särsklid "baderska", typ Idas faster eller nåt! :) Fast jag hoppas verkligen att jag kan bada...jag som sett fram emot babysimmet så länge...

2009-03-08 @ 14:14:44
Postat av: Christine..

Va bra att de funkade igår :D Sweet att Janne ska städa åt er.. i helgen ses vi :D

kram











2009-03-08 @ 17:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0