Duktig tjej!

Idag var vi ju på babysim, det gick kanonbra!! Elli skvätte och simmade på som bara attan, hon tyckte att det var så roligt. Eftersom Anette (ledaren) såg att Elli hade kul så passade hon på att dyka henne!! Det var ett, två å DYK, Anette räknade ettusenett, ettusentvå och ettusentre innan hon släppte upp Elligumman igen. Hon var lite förbannad men det gick över efter en halv minut ungefär! Duktig tjej jag har!
Efter babysimmet så for jag och Elin på Bröbua för lite kaffe plus lättare lunch. Jag käkade en grillad macka och Elin slog till på fisksoppan. Vi surrade en stund och sen dök Sonja G. och Sara (vet inte vad hon heter i efternamn...) upp och sällskapade med oss!

Hämtade Hugo på dagis och sen mös vi. Jag och Elli hamnade i soffan strax före fyra och Hugo lekte lite och sen blev det bara tyst. När Thommy kom hem så frågade han vart Hugo var och jag svarade att han sover nog i gästsängen i "gamla lekrummet". Han kikade där men såg ingen Hugo utan vi trodde att han sov uppe men icke... Thommy kom ner och frågade om jag visste vart Hugo var och jag sa att sist jag hörde honom så var han i "gamla lekrummet". Thommy gick in och började skratta...

Här är varför:



Nu ska jag ta Elli, hon är inte alls road av att ligga i barnvagnen medan mamma bloggar!



Kommentarer
Postat av: Lina

Men gokillen! Snacka om att vara trött efter dagis =) Hoppas att ni har en härlig vår uppe hos er! Visst e det underbart?!? Pöss!

2009-03-19 @ 08:44:49
URL: http://lollinona.blogg.se/
Postat av: Pappa

Morfars lilla kille är bra underbar, Gör som bara barn kan !!! sova överallt.

Puss på er i Rätan

2009-03-20 @ 01:17:23
Postat av: Johanna

Hihi söööötnosen mosters =)

2009-03-20 @ 17:19:38
URL: http://johaani.blogg.se/
Postat av: terese

Måns säger att den där bilden ej är tagen hemma hos er och när jag förklarar vart i huset det är så pekar han på mattan och idiotförklarar mig för ni har tydligen inga mattor :-P

2009-03-20 @ 21:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0