Brandrök och trötta armar!

Nu luktar man mumma efter att ha dels släpat på en barnvagn i halvdjup snö plus stekt kolbulle i grå rök! Gott var det iaf! Barnvagnen blev 50 kg tung i halvdjup tösnö, slet ganska mycket för att få vagnen i rörelse, nästa gång ska vi pröva något annat... Kanske vagnsinsatsen på pulka...? Elli var iaf hur snäll som helst och sov hela utevistelsen, hon slog upp sina små ögon när hon hamnade i bilstolen igen, tre timmar senare!

Ska tina lite älgkött så vi får middag någon gång och så ska jag ta mig en välförtjänt dusch! Mys i soffan framför tv:n ikväll, lutar åt "Rallybrudar" eller "Låt den rätte komma in". Jaja, jag VET att det är Melodifestivalen ikväll men det ge jag faktiskt den i...


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag ska med äta älgkött ikväll :D Mumma.

Se låt den rätte komma in. Den är bra, men inte som jag trodde att den skulle vara :P

2009-03-14 @ 17:54:01
URL: http://season.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag håller med Rebecca! Se "Låt den rätte komma in". Lite konstig och dryg i början men det tar sig senare i filmen. Ganska gullig film, tycker jag =) Tycker4 du gjorde ett bra jobb som drog med dig barnvagnen! jag skulle ha gett upp på en gång =) Ha de gött! Pöss!

2009-03-14 @ 17:57:25
URL: http://lollinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0