Blä!

Måns grinar, han kan inte sova... De har sett på "Dunderklumpen" på skola och den var tydligen JÄTTEHEMSK enligt min son... Inatt ska alla hans gossedjur få liv och det är väldigt skrämmande för en 6åring! Får se vart det slutar, han har kutat upp och ner i trappen en timme nu.

Elli är arg på sin pappa, hon är trött. Hugo sover dock sen ett tag. Jag väntar på de desperata husfruarna som är ett av mina favortitprogram! :-D

Babysim imorgon är inställt pga av klorproblem på badet... Trist!

Har ringt på en Tromsö loftsäng och jag ska åka och hämta den i Krokom på torsdag! Kommer att bli kanon på Måns nya rum!

Nej nu ska jag spendera lite tid med min familj, har ju hunnit vara på Norsgårdsmöte också ikväll!

Kommentarer
Postat av: Erika

Inte lätt att vara liten och se på hemska filmer... När jag var liten satt jag spänt med min bror och tittade på "Jurkyrkogården", det har gett mig men för livet! :)

2009-03-11 @ 10:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0