Bättre sent än aldrig!

Idag kom Marika och fikade på förmiddagen, hon skulle på utvecklingssamtal på skolan så hon svängde in och joinade mig på lite frukost!

Kikade på film med Elli medan Hugo var på dagis och Måns på skola.

Tessan kikade förbi i eftermiddag! Blev så glad när hon ringde och sa att hon skulle titta in! Saknar våra nätter med surr om allt och ingenting... Blir aldrig att man tar sig ner till Hogdal men man kanske ska ta sig i kragen i framtiden och åka ner en sväng! Skulle hälsa till er Sara och Per!

Nu har jag varit på årsmöte och det var ju inte direkt välbesökt, kom två personer förutom styrelsen... Är ordförande igen efter mitt "sabbatsår". Känns riktigt bra, jag har saknat mitt ideella arbete! :-D

Nu ska jag smaska i mig mitt äpple, Thommy sitter brevid med varm o´boy och mackor men jag fikade ju på Norsgår´n...

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kan tänka mig det, stackars Hugo! Dom sjunger ju lite nu och då när batterierna börjar ta slut..Lite läskiga e dom faktiskt =) Den där låten passade dock inte in på filmen jag kollade på, man blev lite trött efter ett tag =) Kram!

2009-03-21 @ 17:06:33
URL: http://lollinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0