Vilken dag...

Dagen började med att Hugge the man sölade ner heeela toaletten med vatten, torkade med toalettrasan överallt plus tömde nästan hela tuben med tandkräm... Efter ytterligare 10 minuter så hörs en duns i köket och då har han klättrat upp på bänken vid spisen och rivit ner den receptbelagda Bricanylen som stod i fläktskåpet. Det finns inte så mycket Bricanyl kvar nu utan det mesta är i moppen efter att jag torkat golvet... Allt detta medans jag försöker amma lillfröken. Hur mycket ska man behöva stå ut med? Den lille mannen är snart fyra år... Ok om han gör allt en gång men när han upprepar sina dumheter så är det inte roligt tillslut... Det går mycket energi på att se efter honom...
Tur att jag har snäll granne som ropar in mig på fika. Hon måste ha ett sjätte sinne, kändes genast mycket bättre efter en ordentlig frukost och en kanna kaffe.

Tog och knatade till Norsgår´n för att annonsera om städdagen (hade totalt glömt att jag skulle göra det...), ikväll blir det mer motion för jag tänkte cykla till p-festen. Måste pumpa cykeln...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0