Strålande sol!!!

Igår var det strålande sol hela dagen och det var underbart! Tvättade och hängde hela dagen men än är det tvätt kvar...

Säg den glädje som varar, tv:n funkar inte. Den funkade igår i tio minuter (så pass att jag hann blogga om att det funkade) så jag ringde Felia och klagade. Det visade sig att det saknades jukvaruuppdateringar plus att det är fel på ledningarna så inom tre dagar skulle någon ta kontakt med oss och har ingenting hänt inom fem dygn så har vi rätt till kompensation... Jag har väntat på tv länge nog nu och försök förklara för Hugge the man varför tv:n hackar...
Gårdagen var i alla fall kanoners. Fnulade på här hemma och sen blev det en långkaffe hos grannen. Husköparna våra kom på kvällskvisten och drack kaffe och surrade, väldigt trevligt! Måns sover i tält med Elias och Cilla, har inte sett röken av dem än...
Elli sover än, skönt för då hinner jag ner i tvättstugan en snabbis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0