Så var han död...

Michael Jackson har dött. Även fast man inte har varit ett fan av honom kan man inte annat än tycka att det är lite tomt. Han var en udda profil med diverse udda saker för sig och många av sakerna som han sägs ha gjort är fruktansvärda. Ändå kan jag tycka att det är lite synd, jag skulle ha velat se hur han skulle tagit sig ur sin superkris med skulder på massa miljarder och sitt dåliga rykte och udda vanor... Jaja, kommer nog att vara helsidor i tidningarna framöver men sen blir det bortglömt som allt annat i mediavärlden. På Aftonbladet.se liknade de hans död med Elvis död och visst kan jag hålla med till en viss del. Jaja, nog ältat om Michael Jackson.

Idag är det lika strålande sol som igår. Jag har plockat fram rutchbanan åt barnen som vi köpte. Det är en plastmatta som ligger på backen som man kopplar vattenslangen till och sen ska man slänga sig på den och glida igenom vattnet (kallt givetvis) , det är jättepoppis kan jag meddela!

Elli hänger i mina ben och gnäller...











Nu fick jag ut lite bilder från igår. Dagens bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0