Ny header!

Tack till Elle som har förbarmat sig över min blogg idag! Jag är supernöjd!!

På förmiddagen hände det inte så mycket, jag satt i soffan och halvsov... Fick sms av Erika att de hade lite tid så att Elle kunde fixa min blogg! De kom och mitt liv fick genast lite mening igen! Bytte barn lite med Erika, jag syttade Leon och hon tog hand om Elli! Barnen hade utflykt med saft och kex på vardagsrumsgolvet... Hugo hann även kissa i badkaret. *suck*
De blev kvar till femdraget och sen var det dax att fixa maten. Idag blev det köttbullar och makaroner men jag käkar köttbullar och gräddkokad broccoli!

Nu har Måns ordnat så att det är engelskt tal på tv:n... Måste fixa!

Kommentarer
Postat av: Linda från Lse

Superfin ny blogg.

Ett tips är att koka broccolin el blommkål med en grönsaksbuljong och sen mixa med lite grädde. mos som passar till det mesta. kram på dig.

2009-06-01 @ 19:23:41
Postat av: Ellinor

Ser att jag har fixat så att namnen på de som kommenterar inte syns. Får fixa det när vi möts för kaffe nästa gång :)

2009-06-01 @ 21:49:58
URL: http://elliiicious.blogg.se/
Postat av: Helena

Snyggt! Vilken skillnad, kortet på dig talar för sig själv, kan inte bli mer klockrent med tanke på senaste tidens härliga (för mig) inlägg om Hugos framfart!



Går det bra med gi-grejen? Jag skulle behöva äta lite mer allsidigt, lever för tillfället på fil, flingor, kaffe vatten och mackor, (en och annan japp och banan på cykeln,) kanske startade jag min kolhydratuppladdning inför vättern lite lite för tidigt;) eller så handlar det om att jag är alldeles för lat för att laga mat och att jag och gumman numer är ensamma hemma under veckorna, min rastlöse sambo sätter vägräcken igen...suck...det är trist att vara ensam...kom och drick kaffe nån dag Sara!! vi kan bada, eller barnen kan bada,

2009-06-01 @ 21:54:20
URL: http://livetigymmet.blogspot.com
Postat av: Liv

den är jätte fin, åh bilden på dej är skit snygg;) / Liv

2009-06-01 @ 22:11:08
Postat av: Kiwi

Digga ditt intro och jag är mycket impad av din bild. Den frisyren du ha där...hmmm.....se ut som när man vaknar, bakfull och i en främmande säng =)

Kul att se du ha en blogg, ha lagt till den så jag kan kolla den lite då och då =)



Kram Kiwi

2009-06-01 @ 22:24:49
URL: http://fantasykiwi.blogspot.com
Postat av: Helena

nu har jag börjat jobba jämt igen;) men helger är jag ledig och även på eftermiddagen, slutar vanligtvis vid 4 halv fem tiden. Nästa helg är vi motala..men sen så ska vi inte vara längre bort en runt stadsgränsen på cykel;)

2009-06-01 @ 22:33:22
URL: http://livetigymmet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0