Dagen efter kvällen före...

Idag är jag på topp, eller nåt... Igår blev det sent, de sista lämnade residdentet kl 01:10! Vi hade då ätit, druckit, surrat och lottat vin (jag vann ingenting denna gången heller). Vi blev sju stycken plus att Vera hade lämnat (hon kikade in en sväng fram på nattkröken).

Idag så är det finfint med mig men Elli är fortfarande tussig och hostig. Imorgon bär det av till Sveg för att bada och gå i kyrkan, det blir en heldag. Vi åker 9:00 och 16:00 ska vi på gudstjänst i Sveg innan hemgång.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Det förstår jag att du vill ha!! Vem vill inte ha det liksom?

Jag önskar att hon alltid kunde vara här!

Vi har alltid så kul tillsammans.

2009-06-06 @ 11:57:16
URL: http://lyckligprick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0