Badat!

Idag har vi varit till Sveg med kyrkis och barnkören. Vi har haft en super trevlig dag på alla sätt och vis. Kyrkan bjöd på badinträdet, lunch (pizza till barnen och jag åt kycklingfilé med sallad), en gudstjänst med sång av barnkören och sen glass på bussen hem! Hugge the man har varit kanonsnäll heeeela dagen, lite myror i kroppen i kyrkan men annars har han varit jätteduktig! Vi har simmat, bubblat bubbelpool, åkt värsta rutchkanan med blinkande ljus i (jag o Hugge 3 ggr och jag själv 2 ggr), fikat, ätit glass, dykt och hoppat trampolin! Måns har gjort ungefär samma race men han har åkt rutchkana säkert 25 ggr...
Vi hann med en raid in på ICA i Sveg också, jag shoppade en grej var åt Måns och Hugo (glömde Elli kände jag nu...) plus en vas åt mig själv.
På hemvägen somnade Hugge i bussen så när han somnar ikväll återstår att se.
Elli som varit hemma med pappa blev såååååå glad att se sin  mamma igen men det har inte varit några bekymmer!
 
Imorgon är det vardag igen och jag funderar på vad vi ska hitta på då???

Nu drog Elli ner en kruka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0