Loppis idag också!

Var upp till Böle idag också och fyndade en film (Turtles) till Hugge the men, några kläder till Elli bl.a. MOLO och PoP samt en tröja till mig!

Vädret ute är fantastiskt och nu har de äntligen fixat vårat bredband, tv och telefon även om lösningen blev en helt annan. Det fanns två olika telefonledningar dragna till huset så de bytte idag (grattis...) och då funkade det. Numera är huvudjacket inne hos Hugge men det ska dras om så att det blir i vardagsrummet men Relacomgubbarna gick på semester... Nu har jag alltså kablar genom hela huset.  *morr* Jag HATAR kablar... Tur att jag har RelacomSörens nummer, han kommer nog få ett samtal när hans semester är slut för RelacomMats lovade att RelacomSören skulle fixa det!

Nu ska vi äta grillade hamburgare och mysa. Har en flaska Rosé men jag tror inte att det passar till Hamburgare... Sparar den till köttet imorgon som ska grillas med svägerskan med familj!




Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tror inte att sånna där böcker skrivs idag direkt...Men jag minns den där tummen boken från jag var liten. Måste få se den hos dig nästa gång. =)

2009-07-17 @ 20:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0