Ingen rubrik...

Vet inte ens vad jag ska skriva förutom att vår eventuellt tilltänkta hundvalp och dess sju syskon föddes idag, på min mammas födelsedag!

Grattis mamma på födelsedagen!!!

Var och käkade på Wärdshuset idag, det blev Chili cheese (original *mums* min favvo) till förrätt och sen blev det fläskfile och pärgratäng till varmrätt plus mjukglass till efterrätt. Vi firade vår 10-årsförlovningsdag som var sista april...

I fredags fyllde Fajja år, ringde tre gånger men de var inte hemma... Igår hann jag inte och idag hade jag glömt bort det. Måste komma ihåg att ringa imorgon!

Igår kväll strax innan åtta fick vi främmande av Joanna, Anton, Patrik, Laila och Anders! Laila är en människa som jag saknar så det gör ont ibland... Jag saknar många, ingen nämnd ingen glömd men Laila har en speciell plats i mitt hjärta och kommer alltid att ha det! De stannade till idag och for vid 11-snåret. Blev tomt...

Nu halvsitter jag i soffan med magknip, inte van att äta gratäng, känns som jag har en stor kleggig klump i magen...

Har jag glömt att informera om något?? Nej, tror inte det...

Adjöken!

Kommentarer
Postat av: Becca

Vad är det för hund?

2009-07-13 @ 01:50:27
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0