Usch och fy...

Här härjar magsjuka, igen... Måns spydde inatt, trodde först att det hade med febern att göra men han var dålig i magen nu på fm och askgrå i ansiktet. Jag antar att det är magsjuka och jag hoppas att ingen annan av oss drabbas. Jobbigast är det om Hugo får det för han hinner inte ur sängen innan det är försent...

Jag ställde mig på vågen idag, minus 1,8 kg sen i torsdags... Snacka om att mitt icke drickasörplande och kakätande har så stor effekt... Iof gick jag ner åtta kilo sist jag gjorde så.

Laddade upp en masa bilder på Facebook. Lägger ut några här också men det tar en evinnerlig tid... Få se hur många bilder det blir...



Sovande Elli


 

Hm, ord är överflödiga...

Här kommer kort från julafton:



My dear svåger Jörn.


Provade att ladda upp miniatyrbilder men de tar ju lika lång tid som de stora...



Nyäten sambo.



Tomten kom i år också!



Hugo insåg att han kanske inte hade varit snäll hela året så Tomten blev lite farlig...



Allt dokumenterades av svärfar.



Barnen hade varit snälla i år.



Liv väntar på paket!



Soffduon hade somnat som det ser ut...



Ulrika poserar!



Fick lite hjälp av Jörn att få fram Thommy för fotografering!



Enda bilderna på Elli som blev tagna på julafton...



Hon sov bort närstan hela julafton...


Nej nu ska jag spela "Guitar Hero", det var ett tag sen...




Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Fina bilder! Du! att låta bli dricka och kakor ger resultat! Grattis till nedgången, forsätt så!

2009-01-05 @ 16:28:44
Postat av: Helena

Va duktig du är! Snabba resultat! Tänk om jag kunde va så pass normal att jag kunde ha en våg hemma..finns det vågmissbrukare? Stödgrupper för sådana..hej jag heter helena..väger mig hundafemtioelva gånger om dagen, kissar väger dircker väger...

Å andra sidan behöver jag ingen våg..men det skulle som va kul att se om man håller sig inom ramarna.

Föressten snart stundar min 29 års dag....hemskt va? tänk bara ett år kvar....suck..förstten inte på väg in tll staden nåt? Vi måste träffas! Vill ju se Elli innan hon börjar gå.

2009-01-05 @ 16:39:11
URL: http://livetigymmet.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej



Ett tips för att det ska gå fortare att få över bilder är att förminska dom innan i t.ex. paint. Det gör alltid jag innan så att det ska gå lite fortare.

Kram Jessica

2009-01-05 @ 17:11:24
URL: http://tijani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0