Klart!

Tapetseringen gick faktiskt bra idag, så bra att jag började måla lite lister som ska sättas upp. Ibland flyter det och då gäller det att passa på.

Elli ligger på  mage nere på golvet. Hon grymtar och har sig, hon tycker nog att det är lite jobbigt! Hugo jobbar på som vanligt, han hammrar på någonting inne i "gamla lekrummet"... Thommy gick på bibblan åt mig, Carola ringde i måndags och hade fått hem två böcker som jag beställt. Måns är som vanligt hos sin kära farmor, han ringde klockan elva från skolan och frågade om han fick gå till farmor sen...

Måns ringde nu och frågade när vi skulle komma för det var minsann kaffe nu... Någon av oss får nog åka upp en sväng!


Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Vad Du är duktig, tapetsera!! Ja jag skulle oxå behöva men vet inte om jag vågar mig på, går väl an med raka väggar men det är ju hörn och sånt oxå i ett rum!

2009-01-29 @ 08:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0