Hemma

Dagen började imorse med att vi (jag, Terese och Elli) åkte till stan. Handlade lite inklusive mitt Wii Fit!!! Storhandlade blöjor och välling m.m. på Coop och sen bar det av hemåt i snöstormen. Väl hemma så installerade jag mitt nya spel och sen drog samma gäng på PartyLite/Tupperwareparty på Östgärde. Synd att det inte kom så mycket folk för det var mysigt! Nu har jag landat i soffan, ansiktet kliar av ljuslukt... Trött och slut men nu måste jag plugga matte inför imorgon. *suck* Jaja, det är självvalt...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Går det bra att jag kommer imorgon nu då?

2009-01-21 @ 12:59:26
URL: http://season.blogg.se/
Postat av: Anonym

De tror ja oxå.. JA kommer nog i morgon som de verkar.. ja har jätte hemlängtan..

2009-01-21 @ 17:30:29
Postat av: Christine

de förra är från mig men ja fick inte med de bara

2009-01-21 @ 17:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0