Födelsedag

Idag är det kusin Olas födelsedag. Vi har varit till Böle och gratulerat honom. Där bjöds det på glass med choklad eller kolasås och bullar. Jag hade ju min unnardag igår så jag avstod.
När vi kom hem så kände jag att mitt blodsocker var nere på noll så jag klämde en banan utan effekt. Inte ens lite mörk choklad hjälpte så det blev till att laga mat illa kvickt. Min sambo har konstaterat att jag reagerar väldigt fort om jag inte äter ordentligt. Jag blir alldeles darrig i hela kroppen på tre röda... Tur att lasagnen strax är klar för jag darrar inombords och det är faktiskt lite otäckt.

Ikväll tänkte jag åka bort och borda crosstrainern en stund plus köra ett tag med roddmaskinen. Frågan är om jag får igång maskinerna. Kanske finns det någon som kan med dem om jag går bet, svägerskan arbetar ju och hon kanske var med på genomgången för det var inte jag...
 
Nu är det mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0