Blä...

Nu har Hugo magsjuka... Han vaknade inatt och hade värsta panikattacken, det var spindlar i sängen. Det var helkonstigt för han var vaken och såg en massa konstiga saker. Det var inte som Måns nattskräcksanfall för Hugo tittade på oss och pratade men ändå så såg han en massa konstigt och var hysterisk... Detta var strax efter tre för när jag la mig i sängen igen var klockan 03:34. Hugo och Thommy gick och kla sig nere och jag hörde hur Hugo skrek så fort han la sig... Plötsligt så hör jag fötter som springer och någon som kräks... Jaha, det var det! Magsjukan har intagit vårat hem ännu en gång... Hugo somnade runt sju imorse, kan bara tänka mig hur Thommy känner sig idag.

Ringde bvc och ställde in Ellis vaccination imorgon, det är onödigt att åka till Svensta och smitta ner de stackarna som råkar befinna sig på bvc samtidigt som oss... Fick en ny tid den 22 kl.11:00 och det passar utmärkt för då kan jag passa på att handla inför dopet då! Fick även en tid här i Rätan på måndag för vägning. Jag har inte vägt Elli sen början på dec... Börjar bli dags igen!

Idag står det matte på schemat igen, måste hinna så långt det bara går innan provet, jag har kommit till ekvationer och det kan vara lite knepigt faktiskt även om jag insåg att jag kommer ihåg mycket från skolan...

Nu är det dax för frulle, för två tredjedelar iaf...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Var har ni fått detta skit ifrån?

Denna gång är det inte från oss:)

2009-01-07 @ 14:21:24
Postat av: Pappa

Pussa på barnen från Morfar !!!

Hoppas att ni kryar på er nu.

Tänker på er !!!

Pappa

2009-01-07 @ 22:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0