Award



Fick en fin award av Eva idag! Tack så mycket!!


Sitter hemma trots att jag skulle iväg och träna. Har fått en släng feber och mjölkstockning på vänster bröst... Skrek nästan när Elli skulle äta, det har kommit smygande sen igår kväll... Nu går det elstötar (känns det som iaf) plus att det ilar i hela bröstet, ingenting jag önskar min värsta fiende ens... Än värre blir det när Elli ska äta...
Har lite ångest över att missa träningen men hälsan går i första hand.

Elias och Måns har lekt hela dagen, det gick superbra.

Nu måste jag nog ta Elli för hon är skapligt arg...

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Lilla gumman, stackare hoppas att det går över snart, tusen kramar till dig.

2009-01-15 @ 20:24:56
Postat av: Helena

ja ska shoppa loss litegrann! Eller så mycket som plånboken tillåter, iof snart dags för lön. (positivt tänkande) ska till sundsvall på nätverksträff med jobbet på onsdag men då hinns det inte med nån handling.

Saknar också att få skvallra lite, ska ta ett snack med sambon och se om vi kanske kan kika ned på söndag eller nåt. kanske stannar i Röjan på lördag..jag hör av mig i så fall, annars så ska vi inte göra så mycket nästa helg, förutom att fylla år och ha ännu mer ångest, bara ett år kvar Sara och jag hittade mitt första gråa hårstrå på semestern, funderade starkt på att dränka mig då;)

2009-01-15 @ 20:59:17
URL: http://livetigymmet.blogspot.com
Postat av: Johanna

Stackare :(

Hoppas det går över foort

Kraam

2009-01-16 @ 08:39:23
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0