Aj...

Har världens huvudvärk, jag antar att det beror på att jag inte ätit socker på tre dagar... Varit på uselt humör också, det hänger nog ihop med huvudvärken och sockerabstinensen... Ni skulle nog inte tro mig om jag skrev upp allt socker jag åt på en dag i form av dricka, godis och kakor...

Måns är hängig, han har ont i halsen och är allmänt nere... Han ligger under täcket i soffan och mår inte så underbart.  Hugo hoppar och studsar som vanligt utan att ta hänsyn till storebror. Sa till Måns att han kunde lägga sig i sin säng och titta på film men det ville han inte så då får han stå ut med sin taskiga lillebror ett tag till...

Nu ska jag kurera huvudvärken med ett äpple.


Kommentarer
Postat av: Linda från Lse

Inge trevligt med huvudvärk men den går snart över ska du se, ge det nån dag till bara. kram på dig.

2009-01-03 @ 23:17:01
Postat av: Johanna

Duktig du är, hoppas huvudvärken släpper...

Brukar ju gå över på nån dag och sen blir man ju inte ens sugen på nå sött... Så är det för mig iaf!



Puss

2009-01-04 @ 05:15:14
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0