Utmanad

Utmanad av http://www.season.blogg.se/ Becca alltså!


Skriv 5 otäcka saker att äta och skicka den dåliga maten till 5 andra bloggare som utmaning och se om de vågar äta den.


Beccas otäcka:
1. Blodpudding -
Äter vi varje vecka...
2. Leverbiffar - Mums!!!
3. Ärtsoppa - Åt jag till lunch idag.
4. Bruna bönor - Gott med bacon eller korv till!
5. Isterband - BLÄÄÄÄÄ, det enda på denna lista som jag inte äter...

Mina otäcka:
1. Stuvad potatis
2. Blodpalt
3. Brö´sull
4. Klappgröt
5. Doppa macka i diverse drycker som t.ex. te eller O´boy

Jag utmanar:

Britt-Louise
Helena
Erika
Johanna
Mamma
Becca

Kommentarer
Postat av: Erika

Klart! :)

2009-02-20 @ 17:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0