Här kommer uppdater

Här kommer äntligen bilderna från Lilla Vasaloppet igår!



Måns taggad och startklar!



Klara, färdiga...



Hugo vid starten!



Han väntar tålmodigt...



Upploppet!



Här pausas det! Måns är på intåg längre bak i spåret!



Hugo fick upp farten även fast han inte ville åka med stavar! Måns har vurpat!



Trött och stolt kille som har gått i mål!



"Grabbarna grus" tar ett varv till!



Blåbärsoppan var smaskens!



Prisutdelning med medalj och diplom till alla barnen!







Idag har vi varit på babysim igen och träningen lönade sig! Elli badade i nästan 30 minuter idag! Hon plaskade och grejade, enda knorret var när hon skulle simma på rygg men det gick bra tillslut det också! Jag blev jätteglad att det funkade denna gången för hur kul är det att betala dyrt för någonting som man får plåga sig igenom...

Måns och Thommy åkte långa spåret ikväll så idag har Måns åkt skidor i en timme, han åkte nämligen ute på gården också i eftermiddags...
Jag har varit (läs ÄR) supertrött, vet inte riktigt hur jag ska orka se på Grey´s Anatomy sen. Jaja, ska hämta mig lite frukt så kanske jag piggnar på!

Kommentarer
Postat av: Christine..

men vilka killar ni har! de va super fina bilder..

Ja kommer mest troligt hem de 13 mars :D så du märker ju om ja kommer å knackar på :)

kram

2009-02-26 @ 08:37:59
Postat av: Pappa

Jättefina kort Sara !!

Hälsa kidsen från en stolt morfar.

2009-02-26 @ 11:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0