Måndag igen.

Vaknade imorse av en fruktansvärd halsbränna... Är så sur i magen, måste köpa hem någonting som stabiliserar magsyran. Fick lov att kliva upp och ta en Losec Mups.  Känns lite bättre nu även om magsyran åker berg och dalbana.

Idag är det en vanlig tråkig måndag. Imorgon kommer nog min kära mamma! Barnen längtar efter henne, särskilt Hugo som är mommas kille!

På onsdag är det babysim i Svenstavik. Jag skulle gärna vilja vara med men Elli hatar att bada... Kanske provar vi iaf, träffa folk är ju alltid kul!

Nu ska jag äta mina mackor och dricka mitt te.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blir nog så att jag kommer, men strular det blir det onsdag. Inge trevligt med halsbränna stackars dig....

Puss mina älsklinga längtar er oxå :)

2009-02-16 @ 10:30:57
Postat av: Britt-Louise i Rätan

Sara! Var positiv tänk på att Ni snart får flytta till den soliga sidan av Rätan! men halsbränna är ingen rolig åkomma och jag hade mycke av den under mina graviditeter, fick äta mycke Novalucol som var min räddning!

2009-02-16 @ 10:59:29
Postat av: Erika

Jag har också börjat få halsbränna nu, hua!

2009-02-16 @ 19:30:18
Postat av: Anonym

Du skulle ha sagt något lite tidigare så hade ja kommit hem å badat med henne :D

Kram

2009-02-16 @ 20:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0