Lilla Vasaloppet

Idag ska mina killar åka Lilla Vasaloppet på skolan. Hugo har tjatat sen han fick reda på det för tre dagar sen... Thommy ska åka med honom för annars så tar det väl hela dagen.

Kyrkis på Norsgår´n idag, vi ska käka semlor!!

Var på hudvård igår! Var kanonkul, jag vill ju handla allt som går men jag fick hejda mig eftersom jag ska köpa en massa tapeter och färg denna månad... Man känner sig så fräsch när man har varit på "party". Bokade in en "klass" hemma hos mig i maj (i nya huset) och som tack för det fick jag 200 kr rabatt!  Tanken är att det ska vara samma gäng och att vi då får ett party med smink istället för hudvård. Jag skulle kunna ha ett vanligt party också med hudvård om några är intresserade!

Jo just det ja.
Hej Per! Jobba lugnt i Norge!! När ska vi dricka kaffe och surra (övriga familjen också välkommen förstås) då??

Nej nu ska jag fika klart!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas det går bra för Mommas älsklingar i skidspåret.

Kramizar

2009-02-24 @ 14:06:16
Postat av: Jane

jag hatade att åka skidor när jag va liten.. hehhe, tur att det finns nån som gillar det. Annars hade vi ju inte haft nån Gustav vasa heller... hihi ;P

2009-02-24 @ 18:40:01
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hur gick det för grabbarna i spåret idag ?????

Hoppas att det funkade bra, skriv och berätta.

Pappa

2009-02-24 @ 19:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0