Gårdagen.

Igår var jag ju "förälder" på går´n. Gick väldigt bra, så bra att jag raggade pjäxor till Hugo. Jan skulle kolla om han hade några i storlek små, Hugo ska åka Lilla Vasaloppet men har inga pjucks... Jag trodde nästan att Jan kanske skulle glömma det men gissa vem som blev paff när han kom förbi idag! Visserligen hade han inte hittat så små som behövdes men han skulle fortsätta leta. Det är ju snällt!
Var hemma strax efter 23 igår och då blev det sängen på en gång!

Thommy var ut och drog in ved för en timme sen och då hittade han min mobil ute i snön... Den låg alldeles brevid bilen, den har ramlat ur fickan på fleecevästen. Onödigt... 

Sitter och fikar te och mackor nu, sen blir det ett besök på affärn.
 

Kommentarer
Postat av: terese

Det finns blöjkartonger att hämta nu så du vet! Informerade att du ville ha så de har lämnat kvar typ alla! Men det lär ju vara lika bra att hämta snarast för det är väldigt trångt i det där rummet nu!

2009-02-22 @ 11:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0