Frisk

Det Elli fick en släng av igår verkar ha gett med sig redan... Hon vaknade feberfri och lycklig imorse och så har det fortsatt. Vi har inte gjort många knop idag utan vi har haft en riktig slappar dag. Måste ta mig i kragen och plocka undan lite men annars så är statusen här hemma ganska ok, det är väl diskbänken som får IG... Thommy och Hugo har skottat ute, det har kommit MASSOR med snö så de hade att göra en stund!

Ska upp en sväng och hämta skidor i Böle som jag fixat åt Petra, hon ska låna de en sväng åt Samuel. Trodde att jag hade pjäxor i storlek 28-29 men så var inte fallet men det ordnade sig ju ändå... Tur att Ulrika har allt och lite till som man kan tänkas behöva! Petra erbjöd sig att hämta dem själv i Böle men jag åker gärna en sväng så slipper jag se dessa väggar en liten stund iaf...

Nu ska fröken ha mat och sen ska jag ut och fara en sväng!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätteskönt att Elli piggnat till så fort, vi har också slappat idag. Kram

2009-02-22 @ 21:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0