Hugo 4 år!

Här kommer några väl valda kalasbilder från idag!





Hugo som Sportacus!



Mussepussel!



Tårta ett!!! Fylld med hallonsylt och banan samt chokladbotten.



Badpaus!



Nya frizzen!



Elli stal kakor...



Gott!



Finfrämma´n, Leon!



Tårta två. Fylld med Ahlgrens bilarfluff och hallonmousse, spacklad med smörkräm och dekorerad och täckt med sugarpaste!  God hjälp av Elle, hon har fixat texten och rosen!



Galningen... *ack så snygg*


Julkort är skickade på framkallning, fick hjälp av Elle och Erika igår att fota barnen (vilket inte var det lättaste...). Kortet var det mins dåliga, massor med kort men osamarbetsvilliga barn. Jaja, kanon att jag iaf fick tummen ur och fixade!
Nu ska jag stupa i säng. Imorgon 08:05 är det Lucia på skolan...

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för idag!! Nu hoppar jag in i duschen och sen sängen, nya äventyr imorgon... lite resfeber har jag allt.

2009-12-09 @ 23:11:27
Postat av: Elle

Ja, tack för idag! Alltid en fröjd att ses ett par timmar över en kopp kaffe =)

2009-12-09 @ 23:21:25
URL: http://elliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0