Räkningarna betalda!

Har roat mig med att betala räkningarna nu på morgonen. Förundrad över hur få de är...

Nu är RelaComgubbarna på kvrteret igen, en av grannarna har problem med sin telefon. Undrar om de är less på Thunellvägen? De var ju här i tre veckor och grävde för vårat problem med tv:n och bredbandet...

Idag ska Måns gå till farmor efter skolan. Undrar vad jag, Hugge och Elli ska hitta på????

Jag fick recept till gårdagens middag; Curryköttfärs. Det var SUPERGOTT!! Klart en favroit hos hela familjen! Det blev ganska mycket så faktiskt ska vi äta det till lunch idag! Tack Erika för receptet!!

Nu är det som vanligt dax för frulle... Jag kan inte äta på en gång när jag kliver upp utan måste vänta ett tag, klev upp 07:20 så nu kan jag nog äta! :-)

Kommentarer
Postat av: Erika

Härligt att ni gillade det. Tycker det passar lika bra som helgmat som vardagsmat.

2009-08-28 @ 10:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0