Jippi...

...det regnar som vanligt!

Idag ska vi göra negerbollar, lovade Hugge igår. Han tjatar om sitt pyamasparty och han skulle ha ett igår men jag sa att vi inte hade bakat så han skulle göra det idag. Tänkte att vi skulle göra det när han börjar bli rastlös, just nu är det ganska lugnt!
Måns gick till grannen, det var visst konsertdax där! De skulle uppträda. Elli sover sen nästan en timme...

Angående dikten så är den jättefin! Jag har inte skrivit den själv utan hittade den på internet för flera år sen, jag har den på presentationen på Familjeliv.se men det var dax att lägga ut den här!

Om två veckor och två dagar åker vi till Ullared. Jag har en liten fundering om vi ska åka härifrån vid nio på torsdagskväll och så kör vi till Örebro där Becca får fortsätta köra (om hon har sovit innan förstås)... På detta vis får vi hela fredagen att shoppa... Jaja, vi får se hur det blir och vad som är rimligt!

Nu ska jag dricka kaffe!


Kommentarer
Postat av: terese

Ja det vore kanske en idé! Å den här gången ska hon fasen vara på plats när vi kommer till örebro!

2009-08-18 @ 12:37:16
Postat av: Becca

Vilken tid kommer ni till Örebro då tror ni? Ska försöka fixa så jag har sovit innan det då :P

2009-08-19 @ 00:39:30
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0