Badat!

Nu har vi kommit hem från en dag på barkis med bad och massor med fika! Barnen har badat mest hela tiden, till och med Elli har badat lite! Ikväll ska Måns inviga sitt "horn" (en tuta av något slag...)

Igår hade jag min lilla fajja och farfar här! Vi grillade och mös, hon hade kött, korv, pommes, jordgubbar, vaniljsås, godis till barnen, body till Elli, klänning från Kina och en salladskål till mig!!! Måns och Hugo fick var sin slant att köpa någonting för så de var hur nöjda som helst! Vi hade supermysigt! Jag gjorde sallad plus fixade lite melon och fetaost samt sweet chiliröra till köttet och korven!
Jag hade bakat en brownie som blev liiite bränd men den gick att äta!

Nu ska jag laga mat innan jag ska iväg!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack, ja vi har slitit hela veckan, men det känns verkligen superbra....

Ha en trevlig fredagskväll puss på er alla :))

2009-08-07 @ 19:41:54
URL: http://piaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0