Trött...

Vaknade av att Hugo studsade i sängen. Lätt irriterad klev jag upp när han ville ha hjälp att tvätta sig. Hade gjort mycket för att få ligga kvar i sängen idag... Har lock i öronen och det piper med jämna mellanrum, konstigt. När jag muttrat klart så såg jag mobilen på skötbordet och den visade 08:29, skit, jag kunde inte muttra mer... Bara att gnugga gruset ur ögonen och klä på sig för en ny och strålande ( dock molning) dag som började utan smör nu till frukosten... Måste ner och handla!

Har ingenting inplanerat idag förutom affären då. Hugo gnäller, han blöder på hälen... Plåstrat om honom nu och han har det lite bekymmersamt så han klagar som bara den!

Funderar på att baka bullar...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej mina hjärtan!

KÅDSALVA ju på Hugos skavsår (om du vet var den ligger i all flytten) Ha det gott idag

Puss

2009-04-15 @ 09:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0