Trött...

Idag är jag trött. Ögonen ville inte riktigt vara med när barnen tjoade och tjimmade nere utan de fortsatte att sova.
Jag har ingenting speciellt inplanerat idag förutom att hämta släpvagnen 17:00 och assistera vid barngympan idag.

Igår vek jag alla våra kläder som har legat i Ellis rum, det tog sina timmar... Jag strök ganska mycket också, det luktar så gott!

Snart är det dax för frulle. 

Man kanske ska baka lite idag? Kan vara bra att ha i frysen, det ska vara kyrkis här 5 maj.  

Kommentarer
Postat av: Erika

När slutat kyrkis-säsongen där borta, så man börjar ha hemma hos? Typiskt nog kan jag allafall inte komma imorgon, ska på efterträff med föräldragruppen, och träffas nu när alla fått barn. Men men, det kommer ju fler tisdagar.

2009-04-20 @ 11:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0