Slut...

Nu är min ork slut... Jag och Ulrika har städat i åtta (!!) timmar idag plus de fem timmarna vi städade igår och ändå är vi inte klara... Det är hallen och lillhallen plus lite småfix vid diskbänken som t.ex. avloppet och en runda med svinto så det glänser sen! :-D Förrådet är tomt, bron är lite grejor kvar på plus att det är lite skräp kvar i källaren men sen är det slut!

Imorgon ska jag åka med fyra kubik skräp igen så jag är i Brånan klockan 13:00 för 15:00 (!!) ska jag vara i ÖSD på besiktningen och besiktiga V70:n... Hur ska jag hinna??? Plus att jag ska städa klart innan onsdag... Jaja, det ordnar sig nog, ingenting är omöjligt! Barnen får underhålla Elli medan jag kastar en massa skräp och sen blåser jag till Svensta, kopplar av vagnen och sen drar jag  nkvickt till stan... Måste in på Skopunkten och COOP också. Hem och städa medan Thommy kan ha Elli en stund.

Igår grillade vi här hemma och det var kanongott!! Svärmor hade gjort såser och röror plus sallad med fetaost! Vi åt och åt och åt... Kvällen blev ganska kort med ett välbehövligt bubbelbad dock med oväntat besök! ;-D

Återigen ett stort TACK till Ulrika som har ställt upp och städat, vad skulle jag göra utan dig??
Tack även till mina svärparent´s som har varit barnvakt åt Måns och Hugo plus Liiiivan som "vallat" Elli och grabbarna nu ikväll!  Tack Jörn som tog hem ett gäng ungar idag för att avlasta lite men jag saknade de roliga historierna! Tack också till alla som vill ha ett tack! :-D

Nu är det nattinatti eller iallafall så ska jag stupa ner i soffan!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Varsågod :D

;P

2009-04-26 @ 22:59:23
URL: http://season.blogg.se/
Postat av: Britt-Louise

Bra med snälla släktingar!!

2009-04-27 @ 07:37:40
Postat av: Pappa

Tycker att du är fantastisk !!! slit inte ut dej bara.

Sitter i spanien och längtar faktiskt hem till gamla swedala.Tänker på er ! Pussar och kramar

2009-04-27 @ 11:30:30
Postat av: Anonym

Var så god! :D jag är efterbliven och läste din blogg idag^^

2009-05-10 @ 15:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0