Sålt huset!

Igår var Thommy ner till stora staden Stockholm och sålde vårat hus! Inatt kom de nya ägarna upp. Jag hade lite att göra igår eftersom det inte var riktigt klart där borta så jag hade inte tråkigt iaf! Nu är det två växellådor, en moppe, två träpallar, en elpatron och en irus kvar. That´s it!

Badade igår och nu idag ska vi iväg och köpa hus. Klockan tio ska vi vara hos Majlis på banken. Jag har utv.samtal på skolan kl. 12:30 så det blir ingen lång vistelse men jag hinner nog handla iaf!

Nu ska jag fundera på om jag ska ringa doktorn... Nu är jag less på mina bortdomnade händer som nu har börjat tokvärka, inatt var det jättejobbigt. Säkert har det blivit värre nu med all aktivitet men händerna har domnat i snart åtta månader... Värst är det när jag pratar telefon, dammsuger, ammar och nattetid. Jaja, får se om jag kanske går till Lisa istället och ser om hon kan fixa mig!

Nej nu är det frukostdax!

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Lycka till med allt! Det där med händerna låter inte bra!

2009-04-30 @ 08:17:40
Postat av: Johanna

Nerver som ligger i kläm??

Mamma har ju också problem med de..

Och jag har molande värk heela tiden =(

Puss

2009-04-30 @ 10:35:21
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0