Plockning!

Dagen kommer att spenderas plockande. Vi plockar överallt som det känns just nu, både här hemma och i gamla huset. Vi ser en ljusning där borta iaf, idag börjar rensningen i förrådet ute. Garaget är upprensat och det är några grejjor som ska hit (tre tror jag plus motordelar som ska till skroten sen) och i förrådet är det inte så mycket som ska sparas heller... Ni ska ska se vad grejor som ska kastas...  Imorgon hämtar vi kåpvagnen på macken och packar den så att jag kan åka till Brånan på tisdag. Blir bra.

Solen skiner ute, Hugge the man har pyamas än, Elli sover förmiddag och jag äter frukost (!).

Ulrika - Jag är fyra kilo lättare idag... Jag skojar inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev en smula paff när han kommenterat faktiskt :). Du kanske kan stalka Lasse Kronér, han är ju också rätt mysig :). När jag blev vän med honom så fick jag ett mail av han där han välkomnade mig till sin liga, hehe.

2009-04-19 @ 18:02:33
Postat av: Ellinor

Namnet försvann på den förra kommentaren..

2009-04-19 @ 18:03:02
URL: http://elliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0