Packar!

Idag bär det av till stora staden Sollefteå för att hälsa på pappa och fira farfars 70-årsdag. Ska bli mysigt men det är inte helt enkelt att fara med tre stycken småvildar! Bilen verkar ok efter att Thommy lyft av en batteripool ett tag, lamdalampan slocknade iaf!

Barnen sitter i  badet med en massa skum och bubblar av och till. Jag och Elli tog oss ett bad igår, hon tycker att det är sååååå kul att bada! Hennes ögon lyste nu när hon såg grabbarna i badet, hon började hoppa i Thommys famn och sträckte armarna mot badet... Hon vet vad hon vill iaf!

Ska svänga in på DollarStore på väg mot Sollefteå för inhandling av present. Veronica köpte ett skötbord åt mig där igår för det otroliga priset 200 kr... Det var superfint i vitt trä med skötbädd och två hyllor. Ska iväg på macken och ta ut pengar och kila upp till Vera innan vi drar! 

Nu känns det som att jag är lite sugen på frukost och efter det måste jag börja packa! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, så mysigt att mina älsklingar äntligen fått ett eget badkar :)) Önskar er en underbar Påskhelg med alla i Sollefteå, hör gärna av dig om du har tid.

Tusen pussar och kramar

Mamma

2009-04-10 @ 09:09:17
Postat av: Lina

Hoppas ni får en underbar påskhelg! Kanske påskharen hittar till Sollefteå oxå? =) Sköt om er! Pöss!

2009-04-10 @ 12:51:03
URL: http://lollinona.blogg.se/
Postat av: Tant C

I morgon är det lördag å ja får träffa er å min troll igen!

2009-04-10 @ 19:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0