Ont i huvudet...

Har haft huvudvärk i tre dagar nu, ont och jobbigt. Idag är första dagen som jag är ljuskänslig...

Idag är det fullspäckat schema som vanligt! Igår när jag varit på babysim så åkte jag in på skroten i Åsarna och hyrde deras trailer för att vi ska få bort saaben som står på gamla gården. Thommy och Gugge lastade igår kväll och jag ska åka och lasta av på skroten idag innan Måns ska till tandläkaren i Svenstavik. Det är tredje vändan jag åker norrut denna veckan... Imorgon har jag ingenting speciellt inplanerat men jag hade tänkt åka bort och börja städa gamla huset, om sex dagar ska det vara klart!

Nu ska jag ta hand om min dotter som vrålar här brevid, hon gillar inte när mamma bloggar! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0