Kyrkis, cykel och besök!

Idag knallade jag och Veronica iväg på kyrkis men innan det så fick jag låna hennes bil för att hämta barnens cyklar i gamla huset. ALLA hade fått ta fram sina cyklar så det var dax nu... 
På kyrkis var det utelek och sen var det lunch: korv, pärer och stuvad broccoli och vitkål med marängsviss till efterrätt. Mums!

Väl hemkommen så drack jag kaffe med grannen och sen började kampen mot disken... Jag vann! Har plockat och grejjat så det inte ska se allt för eländigt ut... Barnen har lekt ute och jag har fått leta reda på Hugge the man ett par gånger...

Fick celebert besök som bjuppade på middag! Tackar, det var kanongott! 

Jag och Elli väntar nu på Ugly Betty och Desperate Housewifes...

Måns sover i Böle och snart har vi telefon igen. Det har bara brusat i ledningarna men nu är det nästan helt ok faktiskt!

Nu är det dax att ladda skålen inför tv-kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0