Grilla!

Idag blir det grillning med familjen Ryder! Solen skiner och vädret är kanon ute, jag sitter som vanligt inne och äter frukost! ;-D Funderar om jag ska ta mig i kragen och börja göra klart vårat sovrum... Måste in men en massa i garderober och rensa bland lakan och dyl.

Igår var svärisarna hit på middag, det gick nog bra tror jag! Bjöd på Tacopaj och sallad med glass, hallon och chokladsås till efterrätt plus att Ingrid hade tårta med sig! Någon hade ju fyllt år...
Åkte till Böle för avlämnande av Påskkort som Måns hade gjort och efter det så kom Christine! Vi var upp till grannen en sväng och när vi kom hem skickade vi upp Thommy. Jag och C smällde i oss lite glass och mös!
 
Nej nu skriker Elli, ska ut med henne i vagnen och se om hon somnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0