Trött på bråket...

Har varit hemma med Hugo i fem minuter och naturligtvis måste Måns jävlas på en gång. Han har suttit vid datorn sen han kom hem från skolan och nu ville jag kolla lite. Då grinar han först och sen går han ner och byter kanal för lillebror som tittar på Tarzan och sen är världskriget ett faktum... Vad gör man???

Idag har jag varit hos bm. Har haft (vad jag trott) känningar av blygdbenet men det visade sig att det förmodligen är uvi istället... Fan, jag trodde att det kanske eventuellt kunde vara på G liiiiite iaf men så var inte fallet!
Köpte en äcklig kycklingsallad i Svensta, blev jättebesviken för de brukar vara goda men denna var med
Soltorkade tomater vinägrette... Blä.

Trött är jag. Vill vila men det får jag göra imorgon.
Har ingenting inplanerat imorgon utan då ska jag soooova!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Stackars dig lilla gumman, synd att det inte kunde vara på G, är ju så nyfiken :))

Pussar till er alla.

2008-09-09 @ 15:26:54
URL: http://piaskrypin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Stackare =( vet exakt hur det är... Hua...

Hoppas att ni får en mysig kväll iaf.



Bamsekraam

2008-09-09 @ 18:33:38
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0